Ukrudt-be-gaaet

Efter en masse desperate opkald til træ-tjenester, vi endelig fik et læs træflis til muld. Himlen sendt! Tilsyneladende træ mulch er i høj kurs eller træ tjenesteydelser er i lav efterspørgsel, fordi vi har bedt om måneden for en belastning. I dag nogle tilfældige opkalds tilbød mig en belastning, og jeg ikke engang genkende virksomhedens navn som en, jeg havde kaldt, men jeg har været at sprede mit navn og adresse og telefonnummer rundt som jeg er på udkig efter ballade. Hvem ønsker at vædde på, at vi ender med mere muld, end vi nogensinde kunne drømme om hjælp? Det er bundet til at ske.

Et overblik over forhaven:

Justin og jeg brugte omkring en time at sprede hele bunken omkring gården, i håb om at weedlings vil chokeren på muld og dø under det woody godhed. Jeg har været at holde dem på afstand med regelmæssige tendens, men de holder popping op, især efter alle de dejlige regn vi har haft.

Søger syd ...

Ingen kommentarer: