Bag det: Brunch gryderet



Bag det: Brunch gryderet
Jeg har en top hemmelig ingrediens i denne morgenmad gryden ... det er udstopning, og det gør den mest lækre og krydrede Ud over æggene. For år, tørrede jeg mit eget brød for denne opskrift, og nu på grund af tid, jeg snyder med fyld og ya know ... jeg kan lide det bedre. De urter tilføje sådan en lækker smag.



Det skal du bruge:
2 kopper fyld mix (Jeg kan godt lide kylling smag) 2 kopper milk1 1 / 2 kopper kogte og drænede pølse 6 æg, beaten1 kop cheddar ost, shredded1 / 2 kop hakkede onion1 / 2 kop hakkede mushrooms1 / 2 tsk salt
Lad os lave mad!
Forvarme ovnen til 350 grader Fahremheit.
I en stor skål, kombinere udstopning, løg, champignon, ost og pølse.

Beat seks æg.
Tilsæt æg og mælk til blandingen og kombinere godt.
Bages i en smurt 9x11 bagning diah i 45 minutter eller indtil virksomheden. Serveres varm. Vil skive som quiche.

Ingen kommentarer: