unge melon froeplanter




Jeg har gemt mine meloner under hvidløg i år. Det er min tredje år forsøger (forgæves indtil videre) for at få en fuldvoksen moden melon. Jeg tror, ​​det vil være året.

Hvidløg vil komme ud i et par uger og derefter meloner kan få frit løb. Jeg har tænkt mig at finde tomat understøtter for hver bakke af meloner.

Jeg har 7 sorter / 7 bakker i år:

Melon, Charantais, smage på F1
Melon, Charantais, Edonis F1
Melon, Anne Arundel
Melon, San Juan
Vandmelon, Ice Box Mickeylee
Vandmelon, Gul
Vandmelon, Rød Sugar Baby

Det forekommer mig, at meloner er de vanskeligste afgrøde til at vokse. Jeg tror, ​​de har brug for masser af kompost, gødning, op fra jorden, og en lang varm tør sæson med masser af kunstvanding, der ikke får deres blade for vådt. Som jeg sagde selv, har jeg ikke fået en moden melon endnu, så jeg er ikke ekspert ....

Ingen kommentarer: