Holiday Tanker

Julen er overstået - det nye år kan begynde! En del af mig er utålmodige efter at komme i gang. Del af mig siger, at jeg skal nyde ferien, mens jeg kan!
Vi har konstateret, at vi har haft en mere afslappet december end vi har haft i årevis. 2008 bød mig klar til at flytte og flytter til Grahamstown. 2009 blev det samme for Pietermaritzburg, men hele familien denne gang. I år flyttede vi hus, men ellers tingene har været stort set den samme.
Min hjerne er ikke engang konstant kæmper over teologiske problemer! Så jeg har ikke meget til at blogge. . .
Min store frustration er med UKZN. Jeg ønsker at være at tænke på min ph.d. planer og afhandlingen, men kommunikationen fra dem er tæt på nul. Måske jeg har tænkt mig om det på en forkert måde. . .
Måske Gud fortæller mig at tage en ferie!

Ingen kommentarer: