Lejlighed Terapi + Jonathan Adler


En af de mange fordele og glæder ved at bo i New York er den tæt på nogle af dine foretrukne kunstnere, musikere og designere. Min kære ven, Shivonna, og jeg besluttede at benytte sig af denne mulighed og overvære Lejlighed Terapi ferie design mødes-up på Knoll Studio med special guest Jonathan Adler.



Knoll er mekka for dem af os i kærlighed med midten af århundredet design af Charles og Ray Eames, Henry Miller, og er besat med Barcelona stole, det Bertoia chaiselong, den Platner Lounge indsamling, og (nedenfor) Wassily stolen (suk ).



Og så var der alle de stofprøver, du kan få dem drømmende stykker i.


Jonathan Adler gjorde et diasshow af nogle af hans foretrukne rum, han har gjort. Jeg var nødt til at snuppe et par af disse til at dele med dig, da de er virkelig næste niveau. Den første er en samling af Adler tilbehør, der har det så sjovt farver, lys, dristigt design, og en stor sans for humor. Han par denne finurlig æstetisk med en praktisk, redigeret funktionelt plads til at oprette en konkretiseret-out, killer værelse.



Dette er mit fav. Den perfekte teenager plads til Max med 70 indbyggede's og søde MAX krom tabeller. Jeg graver den sorte og orange.



En lidt svært at se, men det er en Lucite seng sæt og silhuet sofa.



Intet siger midten af århundredet Southern California chic, at flydende møbler på en cirkulær tæppe.


Nørd alarm foto. Mig med Maxwell fra AT.

Ingen kommentarer: